警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年7月9日 星期四

歡樂時光特別快,又係時間講bye bye (教會單身事工系列三十七 大結局)

眨下眼就到大結局,真係估唔到,加加埋埋總共寫左五萬字出黎。
除左結左婚嘅人要適應婚後轉變,其實身邊單身嘅人都好努力適應大家關係嘅轉變,尤其好似我呢D輕微亞氏保加症患者。你估我真係好鍾意一個人買飛睇戲咩,如果有人偶然陪下當然好過自己一條友啦,但係當我約黎約去,呢個唔係家庭聚會果時陪左外父外母去睇,果個就係同老公或者老婆睇左,約到套戲落畫都未約到腳。果一刻我就覺悟,我需要一D可以自我娛樂嘅新方法,而唔可能好似以前成日一大班人出黎柴娃娃。

例如有一次崇拜完左之後撞到個朋友,正所謂擇日不如撞日,不如一齊食個晏吹下水,對方答我約左外母。咁我應該叫佢掉低個外母同我一齊食,定我一齊去同佢外母食飯呢,最後答案當然係得返我自己一條友食啦,我又唔會話怨佢唔陪我。

呢D變化係好實在,兼且經常都會遇到,我寧願大家真係去面對當中嘅轉變,搵到一個新模式去相處,而唔好唔當作一回事,當我講笑,郁下開口埋口就整句「你未結婚生仔,你唔明架喇!」我真係火滾架!

特別係去到當大部份朋友都結婚後,變成絕對大多數時,反過來都要接受同適應有D人無得轉變,佢就真係會無啦啦見自己得閑就約左你老公落街打波而無辦法陪你,佢真係會無聊得濟約左你老婆出黎睇戲食飯。

對住一班資深單身人士,大家好多時因為關心,而過份踩入佢地嘅私生活入面,例如知道我可能對某個女仔有意時,唔好三五七時咁盤問我做過D咩,有無約佢出黎,咩蘇州過後無艇搭呀,又話男仔就等得啫,女仔要生仔唔等得架,睇啱就去馬唔好等。我知道大家出於好意,但,喂呀,我只係對佢有小小小小好感,無諗過送盒百力滋比人,係whatapps寒喧問暖幾句,就要比人用放射燈咁照住,就要同人天長地久,同人生仔咁大件事架。(如果一包百力滋就搞得掂,係都唔錯。)

而且之前都講過,教會入面好多人都有意無意咁將一個人的處境,同佢靈性生命掛勾,認為你落在呢種處理中,必然係生命有一D野出錯咗,要幫你撥亂反正,從而踏上美好人生。係呢D情況下,咁就大檸樂,身邊D人無時無刻會拎住個放大鏡黎睇黎,一旦發現任何小問題都會無限放大,並且拉到去你獨身處境之上。

就正如《令人噴飯的謝飯》咁講,基督徒好鍾意「好人做蠢事」,以為存好心就可以橫行無忌,識背幾句聖經就可以處理世界所有事情,傷害到人仲不自知。

所以我近年都真係好怕好怕同信徒朋友見面,見親都如履薄冰、步步為營,唔知邊下就會比人潤一野又無仇報,新年流流收利是,又要比人整一句「收埋今年下年唔好收喇」,我覺得真係補唔返,你唔派難道我真係希罕果廿蚊咩,有D仲要得十蚊添!有日唔記得帶紙巾出街,又比人話一句:「連紙巾都唔帶,唔怪得之你追唔到女仔啦。」咁我係咪日日帶返十包八包紙巾出街就溝到女先,係嘅我日日帶無所謂架,帶十卷八卷纏係身扮木乃衣都無所謂。

最後寧願一個人去睇戲,一個人去食飯,一個人去行街,又再加深我資深毒男嘅形象。

男男女女,單身拍拖,永遠都講唔完,都係時間夠鐘收皮。

各位仲係無著落嘅教會朋友,一路好走。

沒有留言:

張貼留言