警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年7月3日 星期五

成功不必在我,功成其中有我 (教會單身事工系列三十四)


我寫親呢D野,就有好多人走過黎問我,究竟想教會點,然後就拋一套消費主義侵蝕教會嘅講法出黎,話教會唔係去滿足所有人嘅所有需要,教會只不過係一個人嘅組織。咁我都覺得啱,教會只不過係一個人嘅組織,佢唔完美同埋會犯錯。咁我又覺得,民建聯同經民聯都只不過係一個人嘅組織,咁點解我地因為等埋發叔恥笑左佢地咁多日?或者你係建制藍絲嘅話,熱血公民都只不過係一個人嘅組織,咁點解你又要鬧佢地搞亂香港?話佢地係熱狗。再唔係,假如你係熱血公民/本土派的話,左膠都只不過係一個人嘅組織,又駛唔駛窮追猛打呢。





究竟呢個世界上,有邊一個組織,唔係由人組成架呢?我最多都只係諗起倪匡小說入面個「非人協會」,就係由一班自以為唔係人組成。咁係咪所有組織,因為「只不過」由人組成,所以就可以對自己所作所為毋須負責,唔駛理人點睇呢?

或者將個問題指返去我本身,教會唔會有問題,如果有任何人覺得教會有問題,係因為佢個人有問題引起,唔愛主,唔合一,唔屬靈之類,提出問題嘅人就會變成問題本身,有待解決,叫你返去多D祈禱讀經靈修。

我唔直接答你,我用例子黎答你,有晚我返教會上主日學時,教會部電腦突然上唔到網,咁呢個問題係咪因為我唔夠愛主唔夠合一,所以先會發現?原來教會隻router壞左,係因為我唔夠屬靈先會係咁?我多D祈禱讀經靈修隻router就會好返,而D愛主基督徒用果陣就上到網無問題?有D問題根本係真實同客觀地存在,而唔在乎個人屬靈情況,唔會因為我串串貢而出現。

咁兜返去神學上面黎講,自始罪犯之後,邊個人無問題?邊間教會無問題?係咪因為咁,見到問題就唔出聲?由得佢?見到有人比車撞重傷就同佢講,哦,罪的工價乃死,世人都難免一死架啦,無謂打電話 call 白車。咁呀?

事實上,唔係我想教會點做,而係教會想自己點先,今時今日話信徒消費教會,調返轉睇,香港信徒面對咩處境?教會無能力無方法去改善,搵唔到出路,但又要我地參加呢D活動,話咩都係為咗我好,你覺得我好過?

過去好多年,同一D傳道人傾過,教會係咪要適當地發展單身事工,無話一定要大搞,整個single camp咁,絕大部嘅回應都係標準過會考果本model answer:「哎呀,搞單身事工呀,好標籤架嘛,怕無人會黎。哎呀,唔係幾好嘅,哎呀,等佢地自己處理啦,哎呀,就算係教牧都唔可以太干涉信徒私生活架嘛,大家都咁大個,你明架啦。」

OK,唔用教會個牌頭去搞,咁私底下約下D男男女女出黎食下飯都得掛,正常社交活動黎啫,約得幾次走漏風聲,傳道人又走過黎「關心」,話又唔係教會活動,又唔係團契活動,比人知道唔係幾好咁啦,唔知其他人會點諗。Hi Hi丫,教會長年教人果套咪話要搞集體活動觀察對方架嘛,你唔比我就係做緊呢套野架,你唔比我就係睇中左個姊妹架,結果呢樣又唔得,果樣又唔得,自己唔做,又唔比人去試。

咁到我謝晒皮無心無力同人再爭辯D乜,當我已經接受好命運嘅安排,孤獨終老,無伴一生,接受呢一堆就係教會唔肯做嘅原因,好順服在上掌權者,好順服屬靈權柄帶領,好尊重咁多位牧者傳道人嘅決定。突然間又聽到教會話要搞Single Camp,點解教會咁突然覺得開宗明義咁搞個Single Camp,又一D唔覺得係標籤呢,Single 喎,Camp喎,我都好想知道箇中原因,能否有人為我娓娓道來?

我係咪要學司徒華好型咁講句:「成功不必在我,功成其中有我。」

沒有留言:

張貼留言